21.1.14

[0]. Prolog

Jeśli przeczytałeś/aś, proszę skomentuj! :) 



Mawiają, że należy kłamać, aby robić to, na co ma się ochotę. I w takim właśnie przekonaniu żył osiemnastoletni Justin. Oszustwo było u niego czymś na porządku dziennym. Z czasem zapomniał nawet jak to jest mówić szczerą prawdę. Ściemnianie wszystkim dookoła wydawało się najlepszą z możliwych opcji, bowiem wtedy mógł zostać tym, kim naprawdę pragnął. Każdego dnia ukrywał prawdziwe oblicze, przybierając jedną z wielu swoich twarzy. A ludzie niemal jedli mu z ręki. Ich naiwność  i głupota tylko nakręcała chłopaka.
Szatyn zaciągnął na czubek swojej głowy kaptur, szarej bluzy i pozwolił sobie wypuścić powietrze z ust. Wciąż się wahał i nie był pewien swojej decyzji. Niepewnie spoglądał przed siebie, a pobliska latarnia rzucała jego cień na chodnik. Zerknął na zegarek. Dochodziła pierwsza w nocy, a co za tym szło nadszedł czas na największe kłamstwo w całym życiu Justina.
Poczuł jak żołądek wywinął fikołka. W powietrzu zawisł dziwny niepokój. Ale już się na wahał. Był gotów ponieść wszystkie konsekwencje, za swój przyszły czyn. Westchnął, robiąc kilka kroków na przód, aż znalazł się wystarczająco blisko obskurnego mieszkania. Nie czuł nawet żalu. Każde chociażby najmniejsze wspomnienie tego miejsca, wywoływało u niego wstręt.
Sięgnąwszy ręką do kieszeni spodni, wyciągnął z niej paczkę papierosów. Następnie otworzył ją i wyjął ostatnią fajkę. Ręką mu drżała, gdy próbował podpalić ją zapalniczką, która miała wygrawerowane jego inicjały. Po upływie parunastu sekund wreszcie mu się udało.
Uśmiechnął się triumfalnie i rzucił szluga na ziemię. Tym samym spowodował, że maleńka iskra ognia, przerodziła się w nieokiełznany żywioł, który momentalnie zaczął pochłaniać wszystko dookoła. Całe dotychczasowe życie Justina stanęło w płomieniach. Na jego twarzy pojawiła się wyraźna ulga.
Nawet się nie odwrócił. Czuł tylko zapach spalenizny i słyszał w oddali syreny wozu strażackiego, który pędził na ratunek. Choć w zasadzie nie pozostało nic, co dałoby się ocalić. Spokojnie doszedł do samochodu i odjechał. W lusterkach odbijały się pomarańczowe jęzory ognia.
Nadszedł czas, aby zacząć grę kłamstw. 

***
 Tadam! Są moje urodziny, a co za tym idzie mam możliwość oficjalnego rozpoczęcia bloga! Gwarantuję, że nie jest to kolejna, oklepana historyjka niczym Danger. To coś innego, coś, czego jeszcze nie było. Nie mogłam się doczekać, kiedy będę mogła pochwalić się prologiem. Co o nim sądzicie? Mam nadzieję, że przypadł wam do gustu i zostaniecie ze mną o wiele dłużej, aby motywować mnie do dalszej pracy. Chyba was nie zawiodłam, co?

Będę wdzięczna jeśli zostawicie po sobie komentarz (chociażby buźkę, kropkę, cokolwiek!). Możecie również dodawać się do obserwatorów i zapisać się w zakładce 'informowani', aby być na bieżąco. Jeśli macie możliwość, reklamujcie bloga gdzie popadnie, polecajcie znajomym itd. Błagam! Nie ukrywam, że chciałaby osiągać mały sukces :3
Nie zanudzam więcej! Liczę na to, że będę mogła opublikować rozdział pierwszy już za tydzień. Wszystko zależy od was! :) Do napisania! 

118 komentarzy:

  1. po pierwsze: Wszystkiego najlepszego! Dużo radości, szczęścia, miłości, spełnienia marzeń. Weny i nowych pomysłów na rozdziały. <3

    po drugie: ten prolog.. OMG! chcę więcej, natychmiast. cudownie się zapowiada, na pewno będę tu bardzo częstym gościem <3 czekam już z niecierpliwością na pierwszy rozdział. :)

    @saaalvame

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego! ;)
    Co do prologu - nie zdradza zbyt wiele, ale to chyba dobrze... Pozostawił u mnie niedosyt, więc zdecydowanie będę czytać dalej :) Mam nadzieję, że osiągniesz upragniony sukces! Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO SKARBIE !

    Po drugie ten prolog ! MEGA ! NIE MOGE SIE DOCZEKAĆ ROZDZIAŁU !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się naprawdę ciekawie. Prolog mnie wciągnął i jestem nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału! Wierzę, że to nie będzie kolejna oklepa historia, bo czytam twoje inne opowiadania i twierdzę, że masz naprawdę fajne i orginalne pomyśły :) Poza tym kocham twój sposób pisania, jest świetny. Zaraz zapiszę się z zakładce o informowaniu i z wielką chcęcią będę czytać to opowiadanie. Chciałabym ci jeszcze złożyć WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! Wszystkiego czego sobie tylko zamażysz, dużo Justina i żebyś go spotkała i oczywiście kolejnych zajebistych pomysłow na opowiadania i weny oczywiście! <3 / @kidrauhlmanigga

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeja. To jest genialne xx Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału.Iiiii wszystkiego najlepszego skarbie xx Spełnienia marzeń. Love you ;*
    @I_NeverGiveUp

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym napisać tylko uśmiechniętą buźkę, ale jest to prolog, więc postaram się trochę rozpisać. jak każdy autor opowiadań myślę, że lubisz czytać dłuższe wypowiedzi :D
    zacznę może od szablonu, który urzekł mnie już pierwszego dnia, kiedy tu przyszłam. fioletowy... ten kolor jak zawsze kojarzy się z Justinem :)
    twój styl pisania jest naprawdę dobry. lekko się czyta i przede wszystkim nie ma żadnych błędów. i like it! :D
    muzyka do prologu idealnie pasowała, a Justin przedstawiony został jako oszust... nooo, ciekawe co z tego wszystkiego wyniknie. naprawdę jestem ciekawa tego opowiadania!

    i jeszcze chciałam Ci życzyć dużo dużo dużo szczęścia, zdrowa, pomyślności.. spełnienia wszystkich, WSZYSTKICH marzeń i abyś z uśmiechem na twarzy doprowadziła do końca to opowiadanie :)

    weny również życzę, haha. i do następnego <3
    // biebsworldz

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego.!:*
    A prolog strasznie mnie zaciekawil, z niecierpliwością czekam na 1rozdzial
    @magda_nivanne

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń! :)
    hmmm.. ciekawy prolog, bardzo :) nie mogę doczekać się 1 rozdziału! :) @swaggyjusteen

    OdpowiedzUsuń
  10. a i jeszcze... mam małe pytanko. :)
    sama robiłaś szablon, bo bardzo mi się podoba, a ja poszukuję kogoś kto zrobi mi też na bloga :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Aw zaciekawił mnie i to bardzo ! <3 Czekam na 1 rozdział..x

    http://second-vistage-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra zapomniałam...dołącz to do komentarza u góry lol

      WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO SŁONKO <3

      Usuń
  12. Superr i wszystkiego najlepszego!! Xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Superr i wszystkiego najlepszego!! Xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Super. Wszystkiego najlepszego kochanie.
    Najlepsze. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada sie ciekawie ;) bede czytac @Always_with_Jus btw happy bday ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. yey sądzę,że to będzie przełom ! życzę powodzenia w pisaniu,czekam na pierwszy i wszystkiego najlepszego!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego! To po pierwsze :D
    A po drugie, to świetny prolog. Ale to już nic dziwnego, bo Twoje opowiadania zawsze są cudowne :) Dodam tego bloga do ulubionych i jeżeli nie zapomnę to polecę pod następnym rozdziałem tutaj http://maybe-we-can-save-each-other.blogspot.com/ :) Może nie mam zbyt wielu czytelników, ale mam nadzieję, że jakoś pomogę, bo Twoja twórczość zasługuje na dużą liczbę czytelników i komentarzy! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. BOSKIE *.* Justin Kłamczuszek <3 Czekam na pierwszy i następne rozdziały <3 Jeśli mogłabyś mnie iformować było by bosko <3 @zeellciaa

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego! Moim zdaniem fabuła jest naprawdę świetna więc będę tutaj zaglądać dość często :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego! A co do prologu to jest wspaniały :)
    Czekam na nn♥ @lovemajuztin

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. zapowiada się bardzo ciekawie, czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  23. już się nie mogę doczekać co stanie się dalej :3

    OdpowiedzUsuń
  24. jest tajemniczo ,ale świetnie ;)) czekam na dalsze rozdziały ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się xoxo @young_wild_slow

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawie się zapowiada. :)

    PS zapraszam do siebie http://wanted-fanfiction-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. nieźle się zaczyna ! POWODZENIA :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie się zaczyna :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawie się zapowiada :) i chcę życzyć Ci wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, dużo weny i sukcesu z blogiem! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę Ciekawie sie zaczyna

    OdpowiedzUsuń
  31. Wydaje mi sie, że na prawdę to będzie inna historia i na prawdę już długo czekam żebyś w końcu zaczęła to pisać i jest. Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału. :) Wspaniale piszesz. Zapraszam też również do siebie http://desireshavenolimits.blogspot.com/

    @mysterioussh

    OdpowiedzUsuń
  32. boski, nie mogę się doczekać 1 rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego najlepszego ;) zaciekawił mnie prolog i zapewne będę czytała opowiadanie ;)
    @daria_222

    OdpowiedzUsuń
  34. czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  35. właśnie umarłam oglądając zwiastun, następnie przy oglądaniu bohaterów i już wgl przy prologu *-* to jest NAJLEPSZE <3 czekam na NN ! Pisz dalej i nie przestawaj ! powodzenia ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. omg, dodawaj szybko 1 rozdział! super prolog, na pewno osiągniesz sukces z tym ff :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego naaajlepszego! :)
    Nie chcę się rozpisywać, bo to tylko prolog ale zrobię to przy pierwszym rozdziale. Jeśli będziesz pisać resztę bloga w ten sposób to na pewno tu zostanę. Mam nadzieję, że na samym mówieniu, że to nie jest kolejny Danger się nie skończy, bo historie tego typu już chyba wszystkim się przejadły :') Na razie mnie zainteresowałaś, zobaczymy czy zostanę na dłużej.

    @sekjut
    Zapraszam też do siebie gdybyś miała chwilkę czasu pure-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. oo kurwa! chcę pierwszy rozdział, NOW!
    nie mogę się doczekać, zapowiada się naprawdę ciekawie :) xx
    @luvmyjustinxx

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, ale się ciekawie zapowiada. Po za tym uwielbiam twoje opowiadania. <3
    @Jus_mylifesaver

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie się zaczyna. Czekam na rozdział ♡

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego naj naj naj lepszego :D
    Prolog świetny, z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kapitalny początek. Zapraszam do siebie na nowy rozdział :) http://trust-only-urself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mamy urodziny w ten sam dzien xo ! Prolog jest genialny, kompletnie nie wiem czego sie spodziewac ! ;d @befuddled_angel

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnie się zapowiada ; D @KsiezniczkaJusa :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie się zapowiada ; D @KsiezniczkaJusa :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudny! Czekam na rozdzial 1! @shawty_ff

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny! Nie mogę doczekać się 1-szeg rozdziału!
    Wszystkiego Najlepszego, księżniczko!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Dobrze sie zapowiada :) czekam na 1 rozdzial @SmileJustin313

    OdpowiedzUsuń
  49. koooooocham. <3 @wiktorias32

    OdpowiedzUsuń
  50. Baaaardzo ciekawie się zapowiada, nie ukrywam hihi xd czekam na pierwszy rozdział - @yoirishboy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny <3 Czekam nn :))))) @natalusia99
    http://heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Boziu ale vdsyobeyibdswwquppj prolog :)) będę czytała nie mogę się już doczekać rozdziału :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Boziu ale vdsyobeyibdswwquppj prolog :)) będę czytała nie mogę się już doczekać rozdziału :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Boziu ale vdsyobeyibdswwquppj prolog :)) będę czytała nie mogę się już doczekać rozdziału :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Boziu ale vdsyobeyibdswwquppj prolog :)) będę czytała nie mogę się już doczekać rozdziału :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Zajebisty prolog! Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  57. Aww możesz mnie informować na tt xx @Borussen4EVER + spóźnione spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Chcę więcej, pragnę tego wręcz :o <3 /@whatnowbb

    OdpowiedzUsuń
  59. Sto lat, sto lat, sto lat!
    A teraz wracam do postu. Szczerze nie zaczyna się jakoś kompletnie inaczej, tak, że szczęka by mi opadła i powiedziałabym do siebie" O, to będzie coś innego".
    Ale ufam tobie i twoim zapewnieniom, więc wielce prawdopodobne, że przeczytasz kiedyś jeszcze ten mój zlepek słów pod rozdziałem :)
    Podoba mi się twój styl pisania, także czekam co będzie dalej x

    Cinna

    OdpowiedzUsuń
  60. spoznione wszystkiego najlepszego :* prolog swietny nie moge sie doczekac dalszych losów Justina jak mozesz to informuj mnie o rozdziałach bo napewno bede czytac twoje opowiadanie a za czym idzie komentarz zawsze napisze @magdusia16:)

    OdpowiedzUsuń
  61. No, no zapowiada sie nieźle. Dzięki za znalezienie mnie i proszę informuj mnie dalej - @peaceonpluton ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Swietny blog :D wszystkiego najlepszego! ;*

    OdpowiedzUsuń
  63. Swietny blog :D wszystkiego najlepszego! ;*

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszystkiego Najlepszego ! <3 dabhdjsdj super prolog ! :D

    OdpowiedzUsuń
  65. zapowiada sie nieźle, czekam na 1 rozdzial. informuj mnie @niallerxhomie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Prolog super, bardzo mnie zaciekawił i czekam na 1 rozdział! :) wszystko najlepszego spóźnione ale jest hahah :) a i jeśli mogłabys mnie informować na tt byłoby super :D @idkilysmbaby

    OdpowiedzUsuń
  67. Prolog jest naprawdę bardzo ciekawy!
    Cały Justin i zaciekawienie jego postacią, pożerają mnie od środka.
    Czekam na więcej i pozdrawiam! ♥
    @boorisay

    OdpowiedzUsuń
  68. Wow, zapowiada się bardzo ciekawie. Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział.
    Pozdrawiam ♥
    Merci / @LibertyWalk_99

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetnie się zapowiada, bedzie to super ff i z chęcią będę je czytała, czekam na pierwszy rozdział <3
    @4everWithJus

    OdpowiedzUsuń
  70. OMB zapowiada się cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Wszystkiego najlepszego!!

    Zapowiada się znakomicie ^_^
    Czekam na 1 rozdział <3
    @Hazza_OMFG

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetnie się zapowiada.
    Czekam na pierwszy rozdział.
    @weramichalak

    OdpowiedzUsuń
  73. Jezu.. Wszystkie go najlepszego skarbie, nie ważne że już po terminie haha
    Prolog wspaniały, masz rację mówiąc że nie mogłaś doczekać się pochwalenia się nim. Pisz dalej, skarbie. ♥♥ @perffjus

    OdpowiedzUsuń
  74. Blog zapowiada się ciekawie, nie tak nudno jak większość innych. Myślę że będzie to świetne opowiadanie. Życzę weny na kolejne rozdziały <3 @rzepcia17 ;**

    OdpowiedzUsuń
  75. Z tego, co tutaj przeczytałam zapowiada się całkiem nieźle. Co prawda nie mogę powiedzieć nic więcej, bo to dopiero prolog, ale z upływem czasu będę mogła sobie wyrobić zdanie na temat tego, co piszesz i jak piszesz, bo przeczytałam i zostaję tutaj. :)
    Nie chcę, aby to zabrzmiało jak podlizywanie, bo tak nie jest, ale czy mogłabyś wejść, przeczytać i zostawić opinię na temat mojego ff? Znaczyłoby to dla mnie wiele! { http://hearts-in-vain.blogspot.com }
    + mam nadzieję, że będziesz mogła mnie jakoś poinformować o nowym rozdziale. :)
    @reasonyy

    OdpowiedzUsuń
  76. Urzekłaś mnie Eminemem :3 Fajny prolog na pewno będę wpadać ;)
    nowe-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Może być fajnie

    OdpowiedzUsuń
  78. Super czekam na rozdział 1 <33 Jeśli możesz to przeczytaj chociaż u mnie jeden z rozdziałów z góry dziękuje http://neverstopbelievingpl.blogspot.com/ @Bezimienna_59

    OdpowiedzUsuń
  79. czytałam twoje poprzednie blogi podoba mi sie prolog tego czekam na pierwszy rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  80. robi się ciekawie;) czekam na nn ;)

    @gosiaaczekk

    OdpowiedzUsuń
  81. Zapowiada się ciekawie czekam nn ;) @BiebsIsMyLife4

    OdpowiedzUsuń
  82. super prolog czekam na 1 rozdzial!!! i spoznione zyczenia dla cb <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  83. To jest genialne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  84. Spóźnione ale szczere, Wszystkiego najlepszego! Sto lat. <3
    Czekam na rozdział pierwszy!
    Prolog jak najbardziej na TAK, jestem ciekawa jak się potoczy historia Justina. Gra kłamstw? Idealne. :D

    OdpowiedzUsuń
  85. o matko , dodawał już ten rozdział , prosze ,bo po tym prologu jestem strasznie ciekawa jak to się dalej potoczy ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  86. dziewczyno dodawaj 1 rozdział bo ja tu umrę z ciekawości ! <3

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajnie się zapowiada. Możesz mnie informować?
    @FolllowMeJB

    OdpowiedzUsuń
  88. spodobało mi się, czekam na następne :**

    OdpowiedzUsuń
  89. wow, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  90. O matko hdjshjshjdhdkddkjsjdjhgfjkdj ♥<3

    OdpowiedzUsuń
  91. Zapowiada sie swietnie! Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo interesujący epilog. Naprawde. Myśle, że to będzie jeden z najlepszych blogów jakie czytam/czytałam a jest tego sporo. Naprawde baedzo tajemniczy. Piszesz świtnie. Powodzienia przy następnym. Kami ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Zapowiada się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  94. podoba mi się ten blog.. ciekawie się zapowiada,czytam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Super się zapowiada :)
    wpadnij do mnie :)
    http://neversayneverpamii.blogspot.com/
    @pamii_love

    OdpowiedzUsuń
  96. Wow. Zajebiscie super. MASZ KOLEJNĄ FANKĘ!!!!
    Moj twiter: @JustinowaLova

    OdpowiedzUsuń
  97. No i zapowiada się ciekawe opowiadanie <33

    OdpowiedzUsuń
  98. Jestem ciekawa co będzie dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  99. Hej! Zostałaś nominowana do LBA! Po więcej informacji zapraszam na mój blog: http://lust-for-arson.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń